google-site-verification: google9498d53b2f4ba101.html

A cookie-k kizárólag a felhasználói élmény javítása, a belépési folyamat automatizálása érdekében működnek és hogy a honlapra látogatóknak reklámot megjelentessen. A honlapon használt sütik személy szerinti beazonosításra alkalmas információt nem tárolnak, a Vállalkozás személyes adatkezelést e körben nem folytat.

Az Elfogadom gomb megnyomásával beleegyezel a cookie-k használatába . Az adatvédelmi szabályzatunkat pedig itt megtalálhatod.

Menü

Szállítás és Fizetés

Fizetési és Szállítási információk

 

A megrendelt termék fizetésének módja

- Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat a Szolgáltatói adatok között találja meg)

- Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön a Szolgáltató telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával. A Szolgáltató székhelyén (1089 Budapest, Gaál Mózes u. 5-7) csak készpénzes átvétel lehetséges.

- Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyákkal lehetséges:

- Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott ( ide a neve)futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni.

- Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.

- Utánvét bankkártyás kifizetése esetén előre kell értesíteni a Szolgáltatót és a futárszolgálatot, mert a futárszolgálat, például helyettesítés esetén nem minden esetben visz kártyaleolvasót.

- A pickpack pontra történő csomag kézbesítésénél lehet utánvét esetében készpénzzel és bankkártyával fizetni.

- A futárszolgálati csomagpontra kért csomagoknál is lehet utánvét esetében készpénzzel és bankkártyával fizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

  1. A házhoz szállítás díja: 1090 Ft.
  2. Pickpack pontra szállítási díja: 970 Ft
  3. Hírlevél feliratkozóknak a házhozszállítás díja ingyenes. A feliratkozáshoz csatolunk egy kuponkódot melyet ezután tud a rendeléshez használni.
  4. Személyes átvétel: Ingyenes. Cím: 1052 Budapest, Kristóf tér 6 tel: +36 70 450 3100

7.(ÁSZF) Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 2- 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 3-14 nap

8.(ÁSZF) Házhozszállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a(z) ExpressOne futárszolgálat vagy a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak a futár részére való teljesítését.

A Pick Pack Pontra és az Express One csomagpontra kérni a csomagot maximum 150.000ft értékhatárig lehetséges.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a Szolgáltató adatai között megadott emai címen - info@itstimeshop.hu rendelkezésére állunk.

 

9.(ÁSZF) Küldemény elvesztése, sérülése és egyéb szállítással kapcsolatos információk

A küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a futárszolgálat felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

 

Ingyenes kiszállítás: Ha feliratkozik a hírlevélre és kifejezetten hozzájárul, hogy 1 évig nem iratkozik le arról. A hírlevél feliratkozásban kapott kuponkódot tudja használni amíg le nem jár. Havonta új kuponkódot küldünk egy egyedi kedvezménnyel.

 

Amikor becsomagoltuk a megrendelt terméket és elláttuk címkével akkor a rendelés státuszáról küldünk egy “TELJESÍTVE” emailt.

 

A futárszolgálat 2x kísérli meg kézbesíteni a csomagokat. A kézbesítés előtt emailen vagy SMS-ben értesíti a futár a várható szállítás időpontjáról egy 2 órás időkapu keretében.

 

A kézbesítés ideje 8.00 - 16.00-ig. Ezért kérjük hogy csak olyan hely legyen a szállítási cím ahol napközben át tudja venni a csomagot. A futárok fix útvonallal mennek mindennap ezért nagy valószínűséggel mindkét nap ugyanabban az időben tud csomagot kézbesíteni.

 

Egy rendelésen belül csak és kizárólag méret csere esetében egyszeri alkalommal áll módunkban a termék ingyenes cseréje. Ebben az esetben Önt a visszaszállítás költsége nem terheli, mindösszesen annyi dolga van, hogy a termék becsomagolva - tehát a terméket dobozában, külső csomagolóanyaggal bevonva - az előre egyeztetett időben rendelkezésre álljon.

Visszáru esetében gondosan csomagolja be a visszaküldendő terméket. Mert a gondatlan csomagolás vagy annak hiánya miatti sérülés esetén értékcsökkenést fogunk felszámolni.

 

A futárnak nincs lehetősége megvárni a csomag kibontását.

 

Ha bármilyen sérülést tapasztal a csomagon, a futárnál kell jegyzőkönyvet felvenni. Látható sérülés esetén ezt a lépést ne hagyja ki!

 

A rendszer frissülési ideje 24 óra, így egyes esetekben előfordulhat, hogy készlethiány lép fel. Erről az ügyfélszolgálat haladéktalanul, de legkésőbb a rendelés leadását követő 24 órán belül tájékoztatja a vásárlót, munkanapokon.

 

A pénteken és hétvégén leadott rendelések feldolgozása a hétfői napon várható.

 

Minden csomag nyomkövetési számmal van ellátva. A nyomkövetési számot a “NYOMKÖVETÉSI INFORMÁCIÓ” státusz küldésével egy időben küldjük emailen.

Keresés