Szállítás és fizetés


A megrendelt termék fizetésének módja

- Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon. Ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az ÁSZF-ben a Szolgáltatói adatok között találja meg)

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat a Szolgáltatói adatok között találja meg)
Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön a Szolgáltató telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával. Az átvételi pontjainkon csak készpénzes átvétel lehetséges.
Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyákkal lehetséges:
Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott ( ide a neve)futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni.
Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.
Utánvét bankkártyás kifizetése esetén előre kell értesíteni a Szolgáltatót és a futárszolgálatot, mert a futárszolgálat, például helyettesítés esetén nem minden esetben visz kártyaleolvasót.
A pickpack pontra történő csomag kézbesítésénél lehet utánvét esetében készpénzzel és bankkártyával fizetni.
A futárszolgálati csomagpontra kért csomagoknál is lehet utánvét esetében készpénzzel és bankkártyával fizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Házhoz szállítás díjszabása

A házhoz szállítás díja futárszolgálatonként változik
A csomagpontokra szállítás díja futárszolgálatonként változik

Ezekről a megrendelés közben tájékozódhat a különböző szállítási módokat, szolgáltatókat kiválasztva
Hírlevél feliratkozóknak, akciós hirdetményekben a házhozszállítás díja ingyenes is lehet. Ebben az esetben feliratkozáshoz csatolunk emailben egy kuponkódot melyet ezután tud a rendeléshez használni.
Személyes átvétel: Ingyenes.

Cím: Pesti átvételi pont: 1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7 3. emelet 313 iroda,

         Budai átvételi pont: 1024 Budapest Lövőház u. 2-6 1. emelet Mammut üzletközpont, telefonszám: +36 70 318 3509


Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 3- 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 3-14 munkanap


Házhozszállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a(z) ExpressOne futárszolgálat vagy a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak a futár részére való teljesítését.

A Pick Pack Pontra és a Express One csomagpontra kérni a csomagot maximum 150.000ft értékhatárig lehetséges.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a Szolgáltató adatai között megadott emai címen - info@itstimeshop.hu rendelkezésére állunk.

 Küldemény elvesztése, sérülése és egyéb szállítással kapcsolatos információk

A küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a futárszolgálat felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a Szolgáltató adatai között megadott emai címen - info@itstimeshop.hu rendelkezésére állunk.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását és elkezdjük a számla kiállítását, a rendeléshez megadott e-mail címére küldünk Önnek egy visszaigazolást erről egy nyomkövetési számmal. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor. Amennyiben 3 napon belül nem kap ilyen értesítést kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, mert elképzelhető hogy a termék beszerzés alatt van.

A futárszolgálat 2x kísérli meg kézbesíteni a csomagokat. A kézbesítés előtt emailen vagy SMS-ben értesíti a futár a várható szállítás időpontjáról egy 2 órás időkapu keretében. A kézbesítés ideje 8.00 - 16.00-ig. Ezért kérjük hogy csak olyan hely legyen a szállítási címként megadva ahol napközben át tudja venni a csomagot. A futárok fix útvonallal mennek mindennap ezért nagy valószínűséggel mindkét nap ugyanabban az időben tud csomagot kézbesíteni. Egy rendelésen belül csak órák esetében egyszeri alkalommal áll módunkban a termék ingyenes cseréje. Ebben az esetben Önt a visszaszállítás költsége nem terheli, mindösszesen annyi dolga van, hogy a termék becsomagolva - tehát a terméket dobozában, külső csomagolóanyaggal bevonva - az előre egyeztetett időben rendelkezésre álljon. Ez alól kivételt képez a 100.000.- forint feletti óra.

Visszáru esetében gondosan csomagolja be a visszaküldendő terméket. Mert a gondatlan csomagolás vagy annak hiánya miatti sérülés esetén értékcsökkenést fogunk felszámolni. A futárnak nincs lehetősége megvárni a csomag kibontását. Ha bármilyen sérülést tapasztal a csomagon, a futárnál kell jegyzőkönyvet felvenni. Látható sérülés esetén ezt a lépést ne hagyja ki!

A rendszer frissülési ideje 24 óra, így egyes esetekben előfordulhat, hogy készlethiány lép fel. Erről az ügyfélszolgálat haladéktalanul, de legkésőbb a rendelés leadását követő 24 órán belül tájékoztatja a vásárlót, munkanapokon. A pénteken és hétvégén leadott rendelések feldolgozása a hétfői napon várható. Minden csomag nyomkövetési számmal van ellátva. A nyomkövetési számot a “Teljesítve” státusz küldésével egy időben küldjük emailen.