Visszáru ügyintézés
Meggondoltad magad, vagy másra számítottál?
Esetleg nem jó a méret?
Természetesen van lehetőséged visszaküldeni a csomagot és elállni a rendeléstől!
Ahhoz, hogy a visszáru ügyintézés gördülékenyen történhessen, figyelj az alábbi feltételekre:
Termékcsere:
Általános termékcsere esetén kérjük írj a VÁSÁRLÁSHOZ HASZNÁLT EMAIL CÍMEDRŐL az info@itstimeshop.hu email címre. Ebben az esetben az emailnek tartalmaznia kell:
- a megrendelés számát (rendelési azonosító)
- a vásárló nevét
- a cserébe kért termék CIKKSZÁMÁT vagy a termék linkjét
- ha van - vásárlói, szállítási adatok változásának a leírását.
Ezután az ügyfélszolgálatunk feldolgozza a kérésedet és válasz e-mailben közli a teendőket.
Mikor a terméket visszaküldésre összekészíted, a visszaküldött termék mellé mindenképp csatold az alábbiakat:
- Megrendelőlap másolata (nem feltétel, de örülünk, ha meg van)
- egy pár soros kísérőlevelet, hogy milyen hivatkozással küldöd vissza a terméket (ami lehet az email-ben történt megbeszélés, kérés is)
- Számla másolata
- Garancia jegy
- Amennyiben a vásárláskor járt a termékhez promóciós ajándék, azt is köteles vagy sértetlen állapotban visszaküldeni részünkre
GLS csomagcsere szolgáltatás
A csere úgy valósul meg, hogy az ügyfélszolgálattal történt egyeztetés után a futár kiviszi a cserecsomagot és elhozza Tőled a visszárut. Amennyiben a futár nem tudja felvenni a visszárut, úgy nem tudja kézbesíteni a cserecsomagot sem. (Az ismételt kézbesítés díja a vásárlót terheli.) A szolgáltatás díja 2200 forint, melyet utánvéttel a vásárlónak kell kifizetnie.
A termék visszajuttathatod az általad választott szállítási módon is.
Erről kérlek előzetesen tájékoztass minket!
Visszaküldési cím:
Next-Time Kft.
1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7. III. em. 313.
FELHÍVJUK A FIGYELMEDET!
Amennyiben visszaküldésnél nem az elvárható gondossággal csomagolod be a terméket és a termék gyári csomagolása sérül, úgy értékcsökkenéssel vesszük vissza a terméket. Ha a gondtalan csomagolás miatt maga a termék sérült, úgy nem áll módunkban a termék árát visszatéríteni!
Miután a visszáru csomag beérkezik hozzánk, leellenőrizzük és ha mindent rendben találunk, lezárjuk a termékcsere folyamatát. Erről minden esetben értesítést kapsz.
Nagy értékű termékcsere (100.000 Ft.-felett): Ebben az esetben Neked kell visszaküldeni a terméket és a beérkezés után küldjük a cserecsomagot.
Csere esetén van lehetőség árkülönbözet megfizetésére. Ez minden esetben utánvéttel történik a futárnál.
Részösszeg visszautalása esetén kérjük a vásárláshoz használt e-mail címedről küldd el a bankszámla számát, számlavezető bank nevét és a számlatulajdonos nevét.
Elállási jog
A megrendelt terméket 14 naptári napig jogodban áll visszaküldeni.
Az elállási jog gyakorlásának a menete:
Írj a VÁSÁRLÁSHOZ HASZNÁLT E-MAIL CÍMEDRŐL az info@itstimeshop.hu e-mail címre, ha teljes visszatérítéssel szeretnéd visszaküldeni a rendelést. Ebben az esetben az emailnek tartalmaznia kell:
- a megrendelés számát (rendelési azonosító)
- a vásárló nevét
- az Elállási nyilatkozatot
A beérkezést követő 14. napig visszautaljuk a termék árát az általad megadott számlaszámra.
Webshop Garancia
A webshopunkban vásárolt garanciális terméket is vissza tudsz küldeni hozzánk. A visszaküldéshez ne felejts el csatolni egy pár soros problémaleírást, a garanciafüzetet és számla másolatát. Ezt az alábbi címre add fel:
Next-Time Kft. /Itstimeshop.hu/
1089 Budapest Gaál Mózes utca 5-7 III. emelet 313.