Visszáru ügyintézés

Meggondoltad magad, vagy másra számítottál?

Esetleg nem jó a méret?

Természetesen van lehetőséged visszaküldeni a csomagot és elállni a rendeléstől!

Ahhoz, hogy a visszáru ügyintézés gördülékenyen történhessen, figyelj az alábbi feltételekre:

 

Termékcsere:

Általános termékcsere esetén kérjük írj a VÁSÁRLÁSHOZ HASZNÁLT EMAIL CÍMEDRŐL az info@itstimeshop.hu email címre. Ebben az esetben az emailnek tartalmaznia kell:

  • a megrendelés számát (rendelési azonosító)
  • a vásárló nevét
  • a cserébe kért termék CIKKSZÁMÁT vagy a termék linkjét
  • ha van - vásárlói, szállítási adatok változásának a leírását.

Ezután az ügyfélszolgálatunk feldolgozza a kérésedet és válasz e-mailben közli a teendőket.

Mikor a terméket visszaküldésre összekészíted, a visszaküldött termék mellé mindenképp csatold az alábbiakat:

  • Megrendelőlap másolata (nem feltétel, de örülünk, ha meg van)
  • egy pár soros kísérőlevelet, hogy milyen hivatkozással küldöd vissza a terméket (ami lehet az email-ben történt megbeszélés, kérés is)
  • Számla másolata
  • Garancia jegy
  • Amennyiben a vásárláskor járt a termékhez promóciós ajándék, azt is köteles vagy sértetlen állapotban visszaküldeni részünkre

 

GLS csomagcsere szolgáltatás

A csere úgy valósul meg, hogy az ügyfélszolgálattal történt egyeztetés után a futár kiviszi a cserecsomagot és elhozza Tőled a visszárut. Amennyiben a futár nem tudja felvenni a visszárut, úgy nem tudja kézbesíteni a cserecsomagot sem. (Az ismételt kézbesítés díja a vásárlót terheli.) A szolgáltatás díja 2200 forint, melyet utánvéttel a vásárlónak kell kifizetnie.

A termék visszajuttathatod az általad választott szállítási módon is.

Erről kérlek előzetesen tájékoztass minket!

Visszaküldési cím:
Next-Time Kft.
1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7. III. em. 313.

FELHÍVJUK A FIGYELMEDET!

Amennyiben visszaküldésnél nem az elvárható gondossággal csomagolod be a terméket és a termék gyári csomagolása sérül, úgy értékcsökkenéssel vesszük vissza a terméket. Ha a gondtalan csomagolás miatt maga a termék sérült, úgy nem áll módunkban a termék árát visszatéríteni!

Miután a visszáru csomag beérkezik hozzánk, leellenőrizzük és ha mindent rendben találunk, lezárjuk a termékcsere folyamatát. Erről minden esetben értesítést kapsz.

Nagy értékű termékcsere (100.000 Ft.-felett): Ebben az esetben Neked kell visszaküldeni a terméket és a beérkezés után küldjük a cserecsomagot.

Csere esetén van lehetőség árkülönbözet megfizetésére. Ez minden esetben utánvéttel történik a futárnál.

Részösszeg visszautalása esetén kérjük a vásárláshoz használt e-mail címedről küldd el a bankszámla számát, számlavezető bank nevét és a számlatulajdonos nevét.

 

Elállási jog

A megrendelt terméket 14 naptári napig jogodban áll visszaküldeni. Ezen időt határozatlan ideig 30 napra bővítjük. A kibővített időintervallum esetében jogunkban áll ezt megtagadni, ha csalásra vagy visszaélésre utaló jeleket látunk.

Az elállási jog gyakorlásának a menete:

Írj a VÁSÁRLÁSHOZ HASZNÁLT E-MAIL CÍMEDRŐL az info@itstimeshop.hu e-mail címre, ha teljes visszatérítéssel szeretnéd visszaküldeni a rendelést. Ebben az esetben az emailnek tartalmaznia kell:

 

Webshop Garancia

A webshopunkban vásárolt garanciális terméket is vissza tudsz küldeni hozzánk. A visszaküldéshez ne felejts el csatolni egy pár soros problémaleírást, a garanciafüzetet és számla másolatát. Ezt az alábbi címre add fel:
Next-Time Kft. /Itstimeshop.hu/
1089 Budapest Gaál Mózes utca 5-7 III. emelet 313.